English

۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت مسیرهای مواصلاتی استان ایلام هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در تور رسانه ای بازدید میدانی اصحاب رسانه از پروژه‌های اربعین گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت مسیرهای مواصلاتی استان ایلام هزینه شد.

۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت مسیرهای مواصلاتی استان ایلام هزینه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سید زاهدالدین چشمه‌خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام طی این بازدید اظهار داشت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه روکش آسفالت ایلام_ مهران به طول ۳۵ کیلومتر هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه خوشبختانه طی سال جاری به اتمام رسید خاطرنشان کرد: سایر پروژه ها از جمله مسیر ایلام_ سرابله به طول ۲۰ کیلومتر، ایلام_ چوار ۳۶ کیلومتر، آسفالت ۲۵ کیلومتر مسیر زرنه به سمت سومار، روکش آسفالت راه‌های سطح استان به طول ۱۷۰ کیلومتر انجام شده است.

چشمه‌خاور خاطرنشان کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه آسفالت مسیرهای مواصلاتی استان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه همچنین ۸۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری پل صلواتی انجام شده افزود: ۱۳۶ هزار توسط پیمانکار و مابقی آن بصورت امانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است خاطرنشان کرد: دهانه پل صلواتی ۴۵ متر است که سال گذشته بخشی از این پروژه انجام و در سال جاری مابقی پروژه انجام شد.

چشمه‌خاور با اشاره به اینکه این پروژه از فردا زیر بار ترافیکی خواهد رفت خاطرنشان کرد: در سال جاری در حوزه راهسازی استان ۱ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اضافه کرد: از مجموع ۲ هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار راهداری که در کمتر از دو سال در این استان برای زیرساخت های اربعین هزینه شده بیش از ۱هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به امسال است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۵ هزارو ۴۰۰میلیارد تومان هزینه شده در حوزه زیرساخت اربعین در کمتر از ۲ سال گذشته ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه