English

ساخت ۶ هزار متر سایبان در مرز مهران در دست اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اعلام اینکه کار ساخت و نصب شش هزار متر سایبان در مرز مهران در حال اجراست، گفت: این طرح اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساخت ۶ هزار متر سایبان در مرز مهران در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور در این باره، اظهار داشت: اداره کل راهداری استان ایلام پروژه های مختلفی را برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان در دست اجرا دارد که در بخش های مختلف راهسازی، آسفالت، علائم جاده ای، سایبان و ... است.

وی با اشاره به اجرایی شدن پنج پروژه در حوزه نصب علائم و خط کشی، افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان در این زمینه اختصاص یافته که بسیاری از این پروژه ها تا اربعین تکمیل می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد: پنج پروژه در زمینه روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مهران و دیگر پروژه های راهسازی اربعین در استان با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است که متوسط پیشرفت پروژه ها ۳۰ درصد است.

چشمه خاور اضافه کرد: دو پروژه راهسازی واریانت کنجانچم و پل صلواتی توسط راهداری استان در مسیر ایلام-مهران با متوسط پیشرفت ۶۵ درصد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: شش هزار مترمربع سایبان نیز در مرز مهران در دست اجرا است، پیشرفت فیزیکی نصب سایبان در پایانه مرزی مهران بیش از ۵۰ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیرهای راهسازی اربعین در استان، خاطرنشان ساخت: به محض تکمیل شدن پروژه ها راهسازی در استان، نصب نیوجرسی توسط راهداری استان انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه