English

پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پاسخگویی به ۴ هزار و ۷۵۰ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پاسخگویی به بیش از ۴ هزار تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی تماس‌ها منجر به اعزام عملیاتی گروه‌های امداد و حوادث شده است، افزود: پاسخگویی سریع به سوالات و رفع نیاز و مشکلات و امداد رسانی در شرایط اضطراری از جمله اهداف سامانه امداد و پیام ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۹۴ شرکت گاز استان نقش مهمی در روند خدمت رسانی سریع و آسان دارد، اظهار داشت: مشترکین این شرکت طی تماس با این سامانه بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و به بهترین صورت راهنمایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیشتر کار امداد ۱۹۴ پیشگیری از حوادث ثانویه و کاهش میزان تلفات است، تصریح کرد:طی سه ماهه نخست امسال ۴۷۵۰ خدمت از طریق سامانه امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام به مناطق شهری و روستایی استان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این سامانه ارائه خدمات به صورت الکترونیک و تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمدهای شهری و مشکلات زیست محیطی است،گفت: قطع گاز،نشت گاز،جمع آوری تجهیزات، بررسی حفاری و افت فشار ، حادثه، تست کنتور و تغییر ظرفیت و تعویض کنتور و رگولاتور از جمله اقداماتی بوده که باعث شده گروه‌های امداد و حوادث اعزام شوند.

کشاورز با اشاره به اینکه میانگین زمان حضور گروه‌های امداد و حوادث این شرکت در محل حادثه طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۰ دقیقه بوده است،افزود: مرکز امداد مکانیزه به صورت شبانه‌روز و برخط، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌های عزیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه