English

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

ایلام به یکی از استانهای سبز کشور تبدیل می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه باگازدار شدن شهرهای پهله و میمه ، ایلام به یکی از استانهای سبز کشور تبدیل می شود، گفت: در حال حاضر 24 شهر استان گازدارهستند و تنها شهرهای پهله ومیمه با پیشرفت فیزیکی 90 تا 95 درصد در حال اجرا هستند که با اقدامات انجام شده تا پایان سال جاری کلیه شهرهای استان گازدار می شوند.

ایلام به یکی از استانهای سبز کشور تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس الهی افزود: در حال حاضر شهر میمه زرین آباد دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده تا یکماه دیگر گازدار خواهد شد و شهر پهله نیز تا پایان سال جاری مشعل گاز در این منطقه نیز روشن خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شهر میمه 15 کیلومتر شبکه  و همچنین خط تغذیه از ملکشاهی تا میمه بطول  45 کیلومتر انجام شده و هم اکنون در حال آماده سازی و آزمایش شبکه برای تزریق گاز به این شهر هستیم  و پیمانکار نصب علمک آن در حال برگزاری مناقصه  می باشد که انتظار میرود تا یکماه دیگر مشعل گاز در این منطقه روشن شود .

مدیرعامل شرکت گاز استان  با بیان اینکه اقدامات همکاران این شرکت در بخش زرین آباد با توپوگرافی خشن و صعب العبور بودن مسیر، نمونه بارز جهادی همکاران می باشد، تصریح کرد: در پهله زرین آباد 80 کیلومتر خط تغذیه و 90 کیلومتر شبکه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال و توسط 14 پیمانکار در فازهای مختلف انجام شده و هم اکنون این پروژه  در مراحل پایانی کار است.

شمس الهی افزود: شهر پهله و 10 روستای  اطراف آن  با شبکه داخلی 80 کیلومتر انجام  و خط تغذیه آن با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مشعل گاز در شهر پهله و روستاهای اطراف آن روشن گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه