English

بنیاد مستضعفان از طرح‌های پیشنهادی دولت در هلیلان حمایت می کند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان از طرح‌های پیشنهادی دولت در هلیلان حمایت می کند گفت: البته حمایت ما بصورت مشارکت است یعنی به همان میزان که دولت هزینه کند ما هم هزینه خواهیم کرد.

بنیاد مستضعفان از طرح‌های پیشنهادی دولت در هلیلان حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان که با حضور بسطامی، فلاحی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام برگزار شد، گفت: بنیاد علوی در هلیلان کارهای زیادی انجام داده اما حجم این اقدامات برای توسعه و پیشرفت و آبادانی این شهرستان کافی نیست و باید حجم این خدمات گسترده تر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: همه پیشنهادات در این نشست در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان بررسی و در صورت تایید از طرف بنیاد حمایت می‌شود. 

فتاح تاکید کرد: البته حمایت ما بصورت مشارکت است یعنی به همان میزان که دولت هزینه کند ما هم هزینه خواهیم کرد.

وی همچنین خطاب به همه مسئولان عنوان داشت: همه پروژه ها را بصورت اصولی ، فنی و با دقت تمامی استانداردهای فنی و مهندسی انجام دهید تا ماندگار شود.

عیوضی فرماندار هلیلان نیز در ابتدای این نشست با اشاره به خدمات برجسته دولت کار و کرامت در حوزه گازرسانی، آب شرب، مسکن محرومین و تسهیلات اشتغال زایی، گفت: حفره محرومیت علیرغم این خدمات شبانه روزی، از گذشته وجود داشته و نیاز داریم هلدینگ‌های بنیادمستضعفان در هلیلان به خصوص در زمینه ایجاد و احداث گلخانه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه