English

نورالدین الیاسی در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی ایلام:

مسئولان به حفظ اشتغال پایدار و استفاده از نیروهای بومی توجه کنند

سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها تلاش برای توسعه و خودکفایی کشور هم چنان ادامه دارد.

مسئولان به حفظ اشتغال پایدار و استفاده از نیروهای بومی توجه کنند

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالدین الیاسی در این دیدار بر اجرای ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای این ماده از مطالبات مهم مسئولان است که باید در پروژه های استان به نیروهای بومی توجه ویژه ای شود اما در شرایط مساوی و برابر اگر نیروی متخصص بومی در دسترس نبود، می‌توان از سایر نیروهای غیر بومی استفاده کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بر اجرای طرح طبقه بندی در شرکت پتروشیمی تاکید کرد و گفت: از سال ۹۲ نیز شورای اسلامی کار در شرکت پتروشیمی ایلام اجرا نشده است که باید تشکیل شورای اسلامی در اولویت پتروشیمی قرار گرفته شود.

الیاسی در این نشست حفظ اشتغال پایدار و استفاده از نیروهای بومی منطقه را مهم ترین دغدغه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای رونق اشتغال جوانان اعلام کرد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این دیدار از تولید محصولی استراتژیک و پرکاربرد در صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی کشور برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور که پیش از این در انحصار آمریکا، فرانسه و چین بود، خبر داد و گفت: این اقدام ارزشمند صورت گرفته در پتروشیمی ایلام که خود در فهرست تحریم‌های ظالمانه غرب قرار دارد، با دانش و تخصص کاملاً ایرانی به سرانجام رسیده است که با تولید محصول‌ راهبردی DMDS با خلوص بالای ۹۹ درصد در پتروشیمی ایلام، صنعت پتروشیمی ایران از واردات آن بی‌نیاز‌ شد.

حسن نجفی گفت:این محصول استراتژیک به عنوان عامل کُندکننده تشکیل کک در کوره‌های واحد اُلُفین، احیاءکننده کاتالیست‌های رآکتور پالایشگاه‌های نفتی و همچنین در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد که به پاس خون شهدای زمین فوتبال چوار با نام تجاری DMDS CHAVAR65 نام‌گذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه