English

شبیب جعفرزاده:

اجرای بیش از یک هزار طرح اشتغال زایی برای نیازمندان ایلام

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار و 840 طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان این استان راه اندازی شده است.

اجرای بیش از یک هزار طرح اشتغال زایی برای نیازمندان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، شبیب جعفرزاده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: اجرای این تعداد طرح اشتغال زایی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، کاریابی در موسسات و مراکز تولیدی خدماتی و نیز از طریق راهبران شغلی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استان ایلام در زمینه کاریابی توانسته است رتبه نخست کشور را به دست آورد،اظهار داشت: امسال در زمینه کاریابی این نهاد بیش از 640 مورد اشتغال ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات حدود 52 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است،تصریح کرد: برنامه این نهاد در این زمینه تا پایان سال حدود 260 میلیارد تومان است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: در زمینه ایجاد شغل نیز برنامه این نهاد ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی است که امداد استان ایلام مصمم است حداقل این تعداد شغل را محقق نماید.

وی با بیان اینکه آموزش و مهارت آموزی مددجویان جویای شغل یکی از برنامه های مهم این نهاد است،خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 2 هزارو 500 مددجوی جویای کار در این زمینه آموزش دیده اند و تا پایان سال این برنامه به حدود 3 هزار نفر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه