English

شبیب جعفرزاده:

پهبادهای کشاورزی به مددجویان جویای کار واگذار می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از آمادگی این نهاد برای واگذاری پهبادهایی با فناوری کشاورزی به مددجویان جویای کار و دارای شرایط لازم از طریق طرح راهبری شغلی خبر داد.

پهبادهای کشاورزی به مددجویان جویای کار واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، شبیب جعفرزاده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام افزود: این نهاد در راستای برنامه های توانمندسازی با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و ارتقای سطح بهره وری در بین خانواده های مددجو، تعدادی پهباد با قابلیت استفاده در حوزه کشاورزی و شامل سمپاشی زمین های زراعی و باغات دیم و آبی و شالیزارها را داشته که به مددجویان متقاضی و دارای شرایط لازم واگذار می شوند.

وی اظهار داشت: مددجویان جویای کار که دارای شرایط لازم باشند برای دریافت تسهیلات لازم از این نهاد و نیز آگاه شدن از شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات می توانند به دفاتر کمیته امداد در مناطق مختلف استان مراجعه کنند.

جعفرزاده به یکی از شرایط اصلی دریافت تسهیلات برای خریداین پهبادها اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه خرید هر یک از این پهبادها توسط یکی از مددجویان مقدور نیست متقاضیان به تشکیل تیم سه نفره و ترجیحا هر سه نفر عضو یک خانواده یا فامیل نزدیک می توانند برای خرید این پهبادها و دریافت تسهیلات لازم که به صورت وام قرض الحسنه است به کمیته امداد مراجعه نمایند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد به آن دسته از متقاضیان واجد شرایط دریافت این پهبادها علاوه بر پرداخت تسهیلات مورد نیاز، آموزش های لازم را نیز ارائه خواهد کرد.

به گفته جعفرزاده داشتن شرایط سنی 22 الی 40 سال ، آشنایی مقدماتی با رایانه  و گوشی های هوشمند و نیز مهارتهای عملی کار با ابزار آلات صنعتی،دارای سلامت عمومی و داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی از جمله دیگر شرایط برای متقاضیان این طرح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه