English

سردار شاکرمی:

دولت جدید از افراد توانمند و متعهد استفاده کند تا خلاء های موجود در جامعه کاهش یابد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: دولت جدید در چینش استانداران و مدیران باید از افرادی توانمند، متعهد به انقلاب، جسور، شجاع، عملگرا و آگاه به مسائل داخلی و خارجی استفاده کند تا خلاء های موجود در جامعه کاهش یابد.

 دولت جدید از افراد توانمند و متعهد استفاده کند تا خلاء های موجود در جامعه کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آئین بزرگداشت شهدای ترور 8 تیرماه و گرامیداشت هفته دولت افزود: در شرایط حساس و شکننده کنونی که کشور با مشکلات عدیده معیشتی، اقتصادی، بهداشت و درمان، تحریم، سیاسی و موارد دیگر مواجه است باید افراد منتخب دولت جدید را افرادی انقلابی، کارآمد و مشرف به مسائل داخلی و خارجی تشکیل دهند.

وی اظهار داشت: نفوذ دشمن به عمق نهادها و دستگاه های مهم کشور و پیروی برخی عناصر موثر داخلی از دستورالعمل های این افراد نفوذی در سال های اخیر باعث بروز نابسامانی ها و مشکلاتی در کشور شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در این راستا می توان به مشکلاتی همچون نوسانات بالای ارز، تورم، جنگ نرم، رکود، خروج ارز از کشور، ضربه زدن به بیت المال، بحران و آشوب های خیابانی، خالی شدن خزانه و تشدید تحریم ها اشاره کرد.

شاکرمی خاطرنشان کرد: نفوذ عوامل دشمن در عمق لایه های استراتژیک کشور از همان زمان شکل گیری انقلاب باعث رخدادهای تلخ از جمله ترور و شهادت چهره های شاخصی همچون شهیدان رجایی و باهنر شد و حربه نفوذ دشمن در بین مسئولان ارشد کشور همچنان محسوس است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن داخلی و خارجی تحرکات گسترده ای را بر علیه نظام نوپای ایران شکل داد که کودتای نوژه، حادثه طبس، کارشکنی های بنی صدر، ترور شخصیت های موثر انقلاب چون شهیدان رجایی و باهنر، بهشتی و 72 نفراز نمایندگان مجلس، تحمیل جنگ عراق بر ایران از جمله این فشارهای سخت بود که بر پیکره انقلاب اسلامی وارد آمد.

سردارشاکرمی افزود: وقوع متوالی این حوادث در هر کشوری و انقلاب نوپایی رخ می داد بدون شک آن نظام از هم فرو می پاشید اما در ایران اسلامی باعث انسجام و وحدت بیشتر مردم با امام و آرمان های انقلاب و بصیرت و آگاهی افکار عمومی موجب خنثی شدن هجمه های دشمنان و خروج انقلاب از بحران در سال های اولیه انقلاب شد.

وی اظهار داشت: ترور شهید رجایی باعث محبوبیت بیش از پیش وی شد چرا که این شخصیت والا در زمان رژیم گذشته ساواک را به زانو درآورد و بعد از انقلاب نیز با منش و رفتار خود دشمنان و منافقین را خشمگین و غضبناک ساخت تا اینکه خشم آنها منجر به ترور ناجوانمردانه و مذبوحانه وی و همرزمش شهید باهنر شد.

وی با بیان اینکه شهید رجایی یک فرد نیست،  بلکه جریان فکری است، تصریح کرد: شهید رجایی هنگامی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود، یا در پست وزارت آموزش و پرورش یا در دوران نخست وزیری و در زمان کوتاه ریاست جمهوری، فردی مردمی و مسئولیت پذیر بود که مقهور پست و صندلی نشد و تا لحظه شهادت مردمی باقی ماند و اکنون در بین جامعه نیز جایگاهی والا و ارزشمند دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همه مسئولان توصیه کرد که منش رفتاری، اخلاقی و عملکردی شهید رجایی را پیش بگیرند و خود را از مردم جدا ندانند و مرعوب پست، مقام و جایگاه موقتی خود نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه