English

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) اعلام کرد:

برای غلبه بر مشکلات امروز نیازمند تبیین سیره و ادامه راه شهیدان هستیم

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه برای غلبه بر مشکلات امروز نیازمند تبیین سیره و ادامه راه شهیدان هستیم،گفت: شهیدان با اهدا خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروزه می بایست ادامه دهنده راه آنان باشیم.

برای غلبه بر مشکلات امروز نیازمند تبیین سیره و ادامه راه شهیدان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام  در یادواره شهید پاسدار "هواس محمودی" در شهرستان ایوان، افزود: دولت باید در سال آخر فعالیت خود و تا آخرین روز کاری در پی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و از پرداختن به مباحث حاشیه ای و سیاسی پرهیز کند.

وی  با بیان اینکه امروز نیازمند همت و کار مضاعف هستیم،اظهار داشت: رسالت امروز رسالت سنگینی است، رونق تولید، تلاش برای احیای واحدهای تولیدی و اشتغال جوانان از مهمترین راهکارها برای عبور از وضعیت کنونی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: حاج قاسم امروز صاحب سبک است و مسیری از تلاش و مجاهدت و ایثار و شهادت را معنا کرد و او رویش های جدیدی را به وجود آورد و در دل آن "محمودی ها" پرورش یافتند.

سردار شاکرمی با بیان اینکه بیش از یکسال است با سیمای فرمانده ای دلاور و خوشنام به مقیاس جغرافیای جهان اسلام زندگی می کنیم،خاطرنشان کرد:حاج قاسم زینت ولایت و مرد میدان بود. اگر چه او همیشه صحنه های سخت را انتخاب می کرد اما اگر در میان ما بود ابتدا سراغ فرزندان شهید محمودی را می گرفت و شهید محمودی ها در امتداد و مسیر حاج قاسم بودند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امروز برای ادامه مسیر، رفع موانع و غلبه بر مشکلات به تبیین سیره و ادامه راه شهیدان نیاز داریم،گفت: اهرم های فشار دشمنان انقلاب از لحاظ شکل و ساختار وارد فازهای نوین و جدیدی شده است، به گونه ای که با هجمه های رسانه ای، تحریم های جدید به خصوص در حوزه دارویی قصد منزوی کردن ملت ایران در عرصه جهانی را دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه