English

مرشدی خبر داد:

تعمیرات اساسی در پالایشگاه گاز ایلام آغاز می شود

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت:تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز ایلام مطابق برنامه از پیش تعیین شده و با رعایت تدابیر مربوط به اجرای پروتکل های بهداشتی از تاریخ 26 مرداد 1400 آغاز می شود.

تعمیرات اساسی در پالایشگاه گاز ایلام آغاز می شود

به گزارش  خبرگزاری موج ایلام، مسعود مرشدی رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام افزود: تعمیرات اساسی پالایشگاههای گاز کشور به صورت دوره ای و عموماً سالیانه با هماهنگی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در فصول گرم سال با برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی تضمینی برای تولید پایدار گاز برای جامعه هدف در فصل سرما است،اظهار داشت: هدف از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و آماده به کار نمودن تجهیزات فرآیندی پالایشگاه برای بالا بردن قابلیت اطمینان دستگاه ها و تولید مستمر، شامل نوسازی و بازسازی تجهیزات ثابت و دوار، تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات برقی و ابزاردقیق می باشد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام با بیان اینکه ازمهرماه سال گذشته جلسات متعددی با واحدهای مختلف برگزار شده و ضمن نهایی سازی فعالیت ها، نسبت به سفارش گذاری موارد مورد نیاز نیز اقدام شده است،تصریح کرد:با توجه به شرایط موجود شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی کارکنان، با هماهنگی با واحد HSE تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

مرشدی با بیان اینکه در تعمیرات اساسی امسال بیش از یکهزار و 600 تجهیز در بخش های مختلف مورد تعمیر قرار می گیرند،خاطرنشان کرد: در بخش تجهیزات ثابت حدود 70 تجهیز شامل انواع ظروف، برج ها، مخازن، فیلترها و مشعل ها، تجهیزات دوار بیش از 100 تجهیز از جمله انواع پمپ ها، کمپرسورها، فن ها و دمنده های هوایی مورد تعمیرات قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تجهیزات برقی بیش از 200 تجهیز شامل انواع تابلوها، رله ها ،الکتروموتورها، تجهیزات ابزار دقیق بیش ازیکهزار تجهیز شامل انواع سوئیچ ها ترانسمیترها و نشان دهنده ها، شیرآلات حدود 300 شیر از جمله شیرهای کنترلی، شیرهای اطمینان، دستی و برقی مورد بازرسی، تعمیر، تست و کالیبراسیون قرار خواهند گرقت.

وی به پیش بینی های انجام شده برای تعمیرات امسال اشاره کرد و گفت: نوسازی 9 خط واحدهای شیرین سازی، انجام 10طرح اصلاحی، رفع نشتی خطوط، رادیوگرافی 600 اینچ قطر رادیوگرافی مربوط به خطوط آمین، تست جامع شبکه برق اضطراری، لایروبی فشارشکن‌ها و مخازن مسیر انتقال آب به پالایشگاه و سایر موارد مصوب  از جمله مواردی هستند که در تعمیرات اساسی امسال مورد توجه قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه