English

هادی شیرخانی:

ایلام از لحاظ پایش ادارات در جایگاه اول کشوری قرار گرفته است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: با اقدامات صورت گرفته، استان ایلام از سوی شرکت توانیر از حیث پایش ادارات درجایگاه اول و در راستای رصد وبازدید از بخش صنعت در جایگاه دوم قرار گرفته است.

ایلام از لحاظ پایش ادارات در جایگاه اول کشوری قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در مراسم رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور که با محوریت ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی برگزار شد، افزود: در حاشیه این زرمایش برق 40 دستگاه اجرایی استان قطع شد و در واقع ادارات با بکارگیری دستگاه‌های مولد، برق مورد نیاز خود را تامین کردند.

وی اظهار داشت:براساس مصوبه‌ی هیات دولت مبنی بر کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد، بر آن شدیم تا ادارات را ازاین جهت مورد پایش قرار دهیم که در این راستا تاکنون 300 مورد بازدید از ادارات و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت و در این مدت 140 مورد قطع برق درسطح ادارات اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به خاموشی های اخیر اشاره وتصریح کرد:می‌توان تهدید پیش آمده را به فرصت تبدیل کرد اگر بتوانیم در این حوزه و بیشتر اصلاح الگوهای مصرف به ادبیات مشترکی برسیم، قطعا چنین وضعیتی تکرار نخواهد شد.

شیرخانی با بیان اینکه سپاه پاسداران ازظرفیت‌ها و پتانسیل بالای برخوردار است و نقش معنوی این عزیزان بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در بحران‌های مختلف نقش موثر سپاه پاسداران مشهود بوده است و علاقمندی مردم به این قشر را چند برابر نموده است.

وی با اشاره به اینکه همدلی بین سپاه پاسداران و مردم این شرایط را ایجاد کرده است که اگر سپاه پاسداران از مردم بخواهد در راستای اصلاح الگوها و مصرف بهینه حرکت کنند، یقینا درجامعه این فرهنگ جاری می شود،گفت:فرهنگ بهینه مصرف باید از همان سال‌های ابتدایی زندگی شروع شود اما در وضعیت فعلی با آموزش و فرهنگ ‌سازی می‌توان مشکلات را پشت سر بگذاریم.

همچنین معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن تبریک عید ولایت و عید بزرگ غدیر گفت: باعث افتخار است که سپاه پاسداران بر اساس نیاز در کنار مردم باشد یا در شرایط کنونی در کنار ارگان‌ها و ادارات قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار کرم‌رضا نصراللهی با بیان اینکه همیشه با سازماندهی وهمراهی مردم از بحران‌های پیش آمده عبور کرده‌ایم،افزود: در راستای مشکل پیش آمده در تولید برق و میزان مصرف مردم، بیش از60 جلسه ستادی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: 220 گروه در بین پایگاه‌ها برای تبیین موضوع پیش آمده، پرهیز از اسراف به عنوان امری منکر و فرهنگ سازی مصرف بهینه تشکیل شده است و امیدواریم بتوانیم در این امر مهم تاثیرگذار بوده و شرکت توزیع نیروی برق برای عبور از این بحران، ما را در کنار خود احساس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه