English

مظفر علی شائی:

جواد فروغی مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور و ملت ایران شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پی تاریخ سازی "جواد فروغی" ورزشکار پر افتخار رشته تیراندازی با تپانچه استان ایلام در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان،گفت: جواد فروغی مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور و ملت ایران شد.

جواد فروغی مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور و ملت ایران شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: درخشش ورزشکار ایلامی در رشته تیراندازی تپانچه ۱۰ متر در مسابقات المپیک و کسب عنوان مدال طلا، این مسابقات آنهم برای نخستین بار درتاریخ این رویدادها مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور و ملت ایران شد.

وی ضمن تبریک این موفقیت به وزیر ورزش و جوانان، مسئولین زحمتکش فدراسیون، کادر فنی کشورمان بخصوص ملت بزرگ ایران و مردم شهید پرور استان ایلام،اظهار داشت: از برنامه ریزی درست، حرفه ای و نگاه بلند نظرانه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تیراندازی که همواره یکی از فدراسیون های موفق و مدال آور کشورمان بوده استف تقدیر و قدردانی می شود، امید است همچون گذشته شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان در دیگر میادین بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه جواد فروغی تیراندازایلامی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تپانچه پس از راهیابی به فینال اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد،تصریح کرد:این تیرانداز ایلامی صاحب رتبه نخست دنیا در فینال مسابقات با تیراندازانی ازکشورهای اوکراین، هند، چین، کره جنوبی و آلمان رقابت کرد و مدال طلا را به گردن آویخت.

علی شائی با اشاره به اینکه با این افتخارآفرینی فروغی نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران را در مسابقات المپیک کسب کرد،اظهار داشت:فروغی با کسب ۲ مدال طلای جام جهانی هند و کرواسی در جایگاه نخست رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد.

مسابقات تیراندازی المپیک توکیو از شنبه دوم مرداد آغاز شده و تا یازدهم مرداد ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه