English

مظفر علی شائی خبر داد:

تیم فوتبال پالایشگاه گاز ایلام درفوتبال لیگ برتر خوب درخشیدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:تیم فوتبال شرکت پالایش گاز ایلام بعنوان نماینده دختران این دیاردرفوتبال لیگ برتر خوشبختانه خوب درخشیدند و نتایج قابل قبولی بدست آوردند.

تیم فوتبال پالایشگاه گاز ایلام درفوتبال لیگ برتر خوب درخشیدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مظفر علی شائی در مراسم تجلیل از مدیران، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با اقدامات خوب دختران ایلامی در لیگ برتر،اداره کل ورزش و جوانان و پالایشگاه گاز ایلام و مجموعه استان متقاعد شدند که به شکل وسیع تری از این تیم حمایت کنند، افزود: در واقعه این دختران کلمه "ما می توانیم" را به اثبات رسانند و این مهم وظیفه ما را در حمایت از این تیم دوچندان می کند.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام نمادی از دختران و زنان زاگرس هستند، و انتظاراتی که ما از کادر فنی، بازیکنان شایسته تیم و مسئولین پالایش گاز داشتیم کاملا برآورده شده است و در مسیر پیشرفت فوتبال در کشور از سطح خوبی برخورداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ازمدیرعامل و مجموعه پالایشگاه گاز ایلام تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت:مجموعه پالایشگاه  بعنوان پشتیبان توانمندی های خاص بانوان قرار گرفته که انتظار می رود تعداد بیشتری از ورزشکاران ایلامی از طریق این تیم به عضویت تیم ملی درآیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه افق های آینده ورزش بانوان در استان را بسیار روشن است وانتظار می رود که  بانوان از ظرفیتهای بوجود آمده نهایت استفاده را برده و حضور و موفقیت خود در لیگ ها و سکوهای قهرمانی تثبیت کنند،گفت: زحمات و جسارت روح اله نوریان مدیرعامل پالایشگاه ایلام در حمایت از تیم فوتبال بانوان علیرغم مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه بودند، قابل تقدیر و قدردانی است و امیدوارم که مدیران همچون او از ورزش های مختلف استان حمایت کنند تا به جایگاه واقعی خود دست یابند.

معاون توسعه ورزش بانوان نیز در این مراسم ضمن اشاره به هم افزایی کم نظیر دو دستگاه اداره کل ورزش و جوانان استان و پالایشگاه گازدر لیگ گذشته، نتیجه این همواری را مطلوب عنوان کرد و گفت: این تیم کاری بوجود آمده توانستند آسایش خاطر برای بازیکنان و کادر و هم یک فتح باب جدید برای همکاری چند بخشی و چند دستگاهی در استان جهت اعتلای ورزش بانوان را بوجود بیاورند.

نیک سرشت افزود: سه عنوان علم به ماهیت ورزش فوتبال، علم به اجرا و برگزاری مسابقات و علم به ایجاد روابط موثر برای مرتفع سازی مسائل مربوط به تیم همواره راهنمای ما دراین مسیر برای رسیدن به نتایج مطلوب بود.

وی ضمن قدردانی ازمربیان و بازیکنان ابراز امیدواری کرد که حامی دیگری همچون پالایشگاه گاز ایلام در استان برای دختران فوتبالی ایلام قدعلم کند و دور از انتظار نیست با این شرایط، انشالله شاهد دربی لیگ برتر بانوان کشور در شهر ایلام باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه