English

سرهنگ خداداد رشیدی:

کلاهبردار ۹ میلیارد ریالی در ایلام دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام ازدستگیری عامل کلاهبرداری بیش از 9 میلیارد ریال در ایلام خبر داد وگفت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی با وعده های دروغین اخذ وام و واریز 9 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط شاکی به حساب متهم،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

کلاهبردار 9 میلیارد ریالی در ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرهنگ خداداد رشیدی رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه با تلاش فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، متهم شناسائی و دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد، افزود:در بازجویی های اولیه پلیسی، متهم به بزه انتصابی معترف و پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مالباخته تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در بحش دیگری از سخنانش از دستگیری 2 سارق منزل با 12 فقره سرقت در شهر ایلام خبر داد و تصریح کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ایلام، موضوع  شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ خدادادی با بیان اینکه پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند،خاطرنشان کرد:ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در2عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این 2 متهم را دستگیر و متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به 12 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه