English

بازرس کل استان ایلام تاکید کرد:

ارتقای سلامت اداری ایلام در گرو همکاری، همفکری و تعامل است

مدیرکل بازرسی استان ایلام با اشاره به اینکه با همفکری، تعامل و همکاری بتوانیم درجهت ارتقای سلامت اداری استان گام های موثری برداریم،گفت:همکاری و تعامل بین دستگاه های نظارتی باعث می شود که کار خود این دستگاهها نیز بهتر و دقیق تر و در زمان کمتری انجام شود.

ارتقای سلامت اداری ایلام در گرو همکاری، همفکری و تعامل است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهدی اصلانی کرچی بازرس کل استان ایلام در دیدار با مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان افزود:اگر این ارتباط و همکاری و تعامل در این بین وجود نداشته باشد، زمینه برای فرار متخلفان و پنهان کاری اسناد و مدارک تخلفات اداری و جرائم  فراهم می شود.

وی ادامه داد:یکی دیگر از ثمرات و محاسن همکاری بین دستگاههای نظارتی جلوگیری از موازی کاری و دوباره کاری و همپوشانی فعالیت ها است و از این رو هماهنگی دستگاه های نطارتی با یکدگر باعث هم افزایی در ماموریت های نظارت و بازرسی و حسابرسی ها خواهد شد.

وی اظهار داشت:براساس قانون،وظیفه خاص حسابرسی مالی به صورت تخصصی نظارت بر قانون بودجه، قانون برنامه های توسعه و غیره برعهده دیوان محاسبات است و بحث تهیه گزارش واقعی تلفیق بودجه سالانه که می تواند مبنای صحیحی برای تدوین و تصویب لایحه بودجه سال بعد باشد، مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد.

اصلانی به اهداف و برنامه های مشترک هر دو مجموعه نطارتی در خصوص دخیل و سهیم کردن مردم در موضوع حسابرسی ها و نظارت ها اشاره و تصریح کرد:همانطور که در دیوان محاسبات بحث حسابرسی مردم پایه و بحث هوشمندسازی حسابرسی ها برای سلامت دستگاهها مورد توجه قرار دارد،در ماموریت های سازمان بازرسی کل کشور نیز بحث مردمی نظارت و بازرسی، نظارت همگانی، نظارت الکترونیک و تقویت سالم بهره مندی از ظرفیت ناظران و بازرسان افتخاری مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیرکل بازرسی استان به مقوله صبر و دقت و تاثیرگذاری آن برعملکرد حساس دستگاههای نظارتی اشاره و خاطرنشان کرد:لازمه کار بازرس و یا حسابرس در مرحله اول داشتن صبر و حوصله و دقت است.

وی ادامه داد:مدیران دستگاههای اجرایی باید احساس کنند که دستگاههای نظارتی در کنار آنها و کمک کار آنها هستند و در جهت موفقیت های آنها تلاش می کنند و چنانچه دستگاه های نظارتی،تقویت بعد اخلاقی و دینداری کارکنان و مدیران را در برنامه های کاری خود مورد عنایت ویژه قرار دهند، این امر باعث خود کنترلی و سلامت بیشتر در دستگاهها می شود و اعتماد و اطمینان بیشتر مدیران در راه خدمت رسانی عمومی را فراهم خواهد کرد.

در این دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام ضمن تشکر از حضور ریاست شورای دستگاه های نظارتی و بازرس کل استان ایلام در دیوان محاسبات، از تعامل سازنده با بازرسی کل استان و اعضای شورای دستگاه های نظارتی استقبال کرد و بر تقویت ارتباطات و همکاری های هیات های حسابرسی و هیات های بازرسی تأکید نمود.

پورافغان مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام ابراز امیدواری کردانتظار می رود که بتوانیم در سایه این تعامل برای قانونمداری و پیشرفت استان تلاش گسترده و مفیدی داشته باشیم.

شایان ذکر است که رئیس شورای دستگاه های نطارتی و بازرس کل استان ایلام در این دیدار انتصاب آقای پورافغان را بعنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات ضمن تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه