English

آیت قیصربیگی:

غفلت دیروز درصنعت برق غافل‌گیری امروز را درپی دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام غفلت دیروز در ظرفیت سازی برای صنعت برق را یکی از دلایل مهم غافل‌گیری امروز عنوان کرد و گفت:اگر دیروز در موضوع برق خوب عمل می شد و برای چنین روزهایی خود را آماده می کردیم امروز شاهد این سختی‌ها نبودیم.

غفلت دیروز درصنعت برق غافل‌گیری امروز را درپی دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،آیت قیصربیگی مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ملکشاهی که با حضور فرماندار، رئیس دادگستری و مجموعه اعضای این ستاد برگزار شد،به مسائل و مشکلات پیش آمده در قطعی برق اشاره کرد و افزود:پر واضح است که اگر در خصوص تامین برق، اصول اساسی مدیریت بحران از قبیل پیش بینی و پیشگیری به درستی رعایت می شد امروز شاهد این حجم گسترده از خاموشی‌ها نمی شدیم.

وی تعهد، مسئولیت پذیری و پاسخگویی را سه اصل مهم در امر مدیریت بحران عنوان و اظهار داشت:طبق قانون مدیریت بحران هر مدیری در وهله اول مسئولیت مدیریت بحران دستگاه و حوزه متبوع خویش را بر عهده دارد و در این زمینه می بایست چنان با تعهد و مسئولیت پذیری رفتار کند که دیگر قصور و کوتاهی ها را به موضوعات دیگر حواله نکند.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در ادامه شرایط کنونی را نیازمند مسئولیت پذیری اجتماعی دانست و تصریح کرد:شاید امروز هیچ کاری اثرگذار تر از صرفه‌جویی در مصرف برق برای بهبود حال بیماری که نفس‌اش بسته به تداوم کار دستگاه اکسیژن ساز است، نباشد.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان صرفه‌جویی در مصرف برق در این شرایط را یک امر به معروف مهم دانست و گفت:برای مدیریت اوضاع نیازمند مشارکت بیش از پیش مردم در بحث صرفه جویی مصرف برق در کمک به همنوع هستیم.

قیصربیگی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر ازعملکرد خوب ستاد مدیریت بحران شهرستان ملکشاهی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان علیرغم وجود جنگل ها و مراتع زیاد، شاهد آتش سوزی در منابع طبیعی نبوده ایم، جای تشکر دارد.

وی  خواستار بکارگیری مشارکت بیش از پیش مردم در حفاظت از جنگل ها و مراتع شد و اظهار داشت: منابع طبیعی متعلق به مردم است و البته که حافظان اصلی این ثروت ملی خود مردم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه