English

عمران خودآموز:

نقش مطبوعات ایلام در توسعه استان برجسته است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به عملکرد هفتمین دوره خانه مطبوعات استان اشاره کرد و گفت:وجه تمایز این دوره خانه مطبوعات، برجسته شدن نقش مطبوعات در توسعه استان بوده است و مرحوم سامی شهبازی در مواقعی از سوی هر دو طرف اهالی مطبوعات و مسئولان استانی مورد نقد قرار می گرفت با رفتار و منش خود، این موارد را به خاطر توسعه استان مدیریت می کرد و در این عرصه بن بست شکنی می کرد.

نقش مطبوعات ایلام در توسعه استان برجسته  است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در جلسه انتخاب هیات مدیره جدید خانه مطبوعات ایلام به نقش حاج سامی شهبازی در ادوار مختلف خانه مطبوعات اشاره و افزود: مرحوم شهبازی از موسسان خانه مطبوعات و در هر دوره از افراد تاثیرگذار آن بوده و امیدوارم که اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات بتوانند خلا حاج سامی شهبازی را با رفتار و کردارشان جبران کنند.

وی به نقش رئیس سابق خانه مطبوعات ایلام در ایجاد گفتمان رسانه ای هم اشاره کرد و اظهار داشت: نقش برجسته حاج سامی شهبازی، ایجاد گفتمان، حول محور توسعه استان بود و در مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت ایشان هم دیدیم که سلایق مختلف از درگذشت این عزیز ناراحت و غمگین بودند و علاوه بر جامعه رسانه ای، جامعه فرهنگی و هنری هم سامی شهبازی را از جنس خودشان می دانستند.

در این جلسه آقای " سجاد صیدی" از سوی اعضا بعنوان رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان تعیین و" رحمان جابری" نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب و خانم" آمنه حسن بیگی" عضو علی البدل در رسته نمایندگی نشریات سراسری، به عنوان جایگزین مرحوم شهبازی و عضو اصلی هیئت مدیره معرفی شد.

در ادامه از پرتره رئیس فقید خانه مطبوعات استان توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس انجمن هنرهای تجسمی و دختر زنده یاد سامی شهبازی رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه