English

علی اصغر علی اکبری:

حادثه ای دیگر در تنگه ویژدرون ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از حادثه ای دیگر ومجروح شدن گردشگران‌در تنگه ویژ درون ایلام خبر داد و گفت:هم اکنون عملیات امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان ایلام در دره ی ویژدرون ایلام برای نجات جان مصدوم گرفتار شده در این دره در حال انجام است .

حادثه ای دیگر در تنگه ویژدرون ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اصغر علی اکبری مدیرعمل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود:تیم واکنش سریع به مصدوم دسترسی یافته اند وبا هماهنگی به عمل آ مده با مرکز فوریت های پزشکی بالگرد این مرکز به محل حادثه اعزام ودر حال تلاش برای انتقال مصدوم به بیرون از دره می باشد.

وی اظهار داشت:با شروع فصل گرما دره ویژدرون که یکی از دره های آبی و پرخطر استان ایلام می باشد شاهد حضورکوهنوردان از نقاط مختلف کشور می باشد وعبور از این دره به دلیل توپو گرافی خشن با ریسک بسیار بالا وقوع حوادث ناگواری همراه می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه ویژدرون دره ای در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شهر ایلام و در کنار سد چم گردلان در نزدیکی گلان، شهرستان مهران قرار دارد،تصریح کرد:این دره درعبور رودخانه کنجان‌چم به طول حدود ۶ کیلومتر با دره ای عمیق و صخره های بسیار خطرناک و چا له های آبگیر مخوف و در ارتفاع  بیش از ۸۱۰ متری از سطح دریا قرار گرفته‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه