English

رضا رضایی:

شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل ایلام ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفت

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:با تلاش مستمر همکاران واحد بهره برداری و اکیپ های واکنش سریع حوادث و اتفاقات، شکستگی خط انتقال 600 میلیمتری آب چشمه گل گل شهر ایلام ترمیم و دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت.

شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل ایلام ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا رضایی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود:با توجه به شکستگی خط لوله انتقال آب گل گل، اکیپ تخصصی واحد تعمیر و نگهداری تاسیسات به فوریت وارد عمل شدند و اقدام به تعمیر و بازسازی خط لوله مذکور نمودند.

وی به سختی کار با توجه به گرمای هوا و کرونااشاره کرد و اظهار داشت: با وجود صعب العبور بودن منطقه، شرکت آب و فاضلاب توانست ماشین آلات سنگین خود را به منطقه اعزام و در کمتر از3 ساعت نسبت به ترمیم آن اقدام کند.

معاون بهره برداری آب شرکت آبفای ایلام با بیان اینکه بیش از 40 درصد آب شهر ایلام از چشمه های آب گل گل تامین می شود،تصریح کرد:خط انتقال آب گل گل قدمتی بیش از 30 سال دارد و به دلیل فرسودگی هر از گاهی دچار مشکل می شود.

رضایی با اشاره به اینکه شکستگی لوله آب چشمه گل گل باعث قطعی چند ساعته آب برخی از روستاها و مناطق شهرستان ایلام طی ساعاتی از امروز شد،خاطر نشان کرد:این شرکت از سال گذشته جابجایی بخشی از خط انتقال آب گل گل در منطقه بانبرز بطول 3 کیلومتر و 1.5 کیلومتر از مسیر را انجام داده و در سال جاری نیز6 کیلومتر دیگر را در در برنامه عملیاتی خود جهت اصلاح قرار داده است.

وی ابراز امیدواری کرد‌ بزودی شاهد تکمیل و راه اندازی خط لوله انتقال جدید باشیم که با اجرای این طرح‌ها شاهد پایداری بیشتر و کاهش حوادث و اتفاقات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه