English

عبدالله بهادری:

۳۱۸۰ مترمربع از اراضی ملی مهران از تصرف اشخاص سودجو خارج شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ازرفع تصرف 3180 متر مربع ازاراضی ملی ودولتی شهر مهران دراولین روز تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این اداره برنامه های مدونی برای خارج شدن اراضی ملی و دولتی از تصرف اشخاص دارد که به مرور زمان اجرایی می شود.

3180 مترمربع از اراضی ملی مهران از تصرف اشخاص سودجو خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود:‌یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی این اداره کل در شهرستان مهران 3180مترمربع ازاراضی ملی و دولتی شهر مهران به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی اظهار داشت:یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی 1656 آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تعرض به زمینهای ملی و دولتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام  با بیان اینکه یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند،تصریح کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

بهادری خاطرنشان کرد:مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه