English

عبدالله بهادری:

عملیات راه سازی ایلام-مهران تا اربعین آینده به اتمام می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تلاش می شود تا اربعین آینده عمده عملیات راه سازی محور ایلام به مهران به اتمام برسد هر چند که در چند نقطه از جمله تکمیل تونلها و بحث نقاط رانشی و غیره نیاز به اعتبار و زمان دارد.

عملیات راه سازی ایلام-مهران تا اربعین آینده به اتمام می رسد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه های راه سازی قطعه اول ایلام- مهران بر تسریع اجرای این طرح تأکید کرد و افزود: به لحاظ شرایط توپوگرافی منطقه، قطعه اول بزرگراه ایلام-مهران بیشترین حجم عملیات  راه سازی این محور جهت ارتقاء به بزرگراه را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد:  به طوری که در این قطعه که طول آن 11 کیلومتر است و 5  کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و 6 کیلومتر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: در این 6 کیلومتر دو رشته تونل در دست احداث می باشد، یکی تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۷۱۰ متر که حفاری و کف برداری شده و پیمانکار در حال نصب قالب لاینینگ برای اجرای عملیات لاینینگ این تونل می باشد.

بهادری خاطرنشان کرد: با نصب این قالب عملیات لاینینگ بدون وقفه ادامه پیدا می کند و تونل کیلومتر 5 ایلام- مهران به طول 860 متر که حفاری  آن به پایان رسیده و  عملیات کف برداری آن نیز در مراحل پایانی است.

 بهادری افزود: غیر از احداث این دو تونل در قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران عملیات تکمیلی پلهای بزرگ و حجم عظیم ترانشه برداری و خاک ریزی در مراحل پایانی است که با انجام این مرحله چند نقطه پرحادثه محور مذکور حذف خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه