English

عبدالله بهادری:

احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن ایلام به زودی اجرایی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان در آینده نزدیک خبر داد.

احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن ایلام به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: در استان ایلام  برنامه ریزی برای احداث 10 هزارو 530 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی به انجام رسیده و این در حالی است که 16 هزارو 515 تقاضای ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان به ثبت رسیده که این موارد ثبت نام شده در حال پالایش شرایط هستند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان، اشخاص واجد شرایط برای تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: تاکنون 3 هزارو 8 مورد از ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی واجد شرایط نهایی شناخته شده و از این تعداد یکهزارو 752 مورد مبلغ آورده اولیه 40 میلیون تومانی را واریز نموده اند.

بهادری به تعداد موارد حائز شرایط اولیه مسکن ملی اشاره و خاطرنشان کرد: تا کنون 3 هزارو 567 مورد از ثبت نام شدگان این طرح نیز شرایط اولیه را دارا می باشند که در حال بررسی شرایط نهایی این اشخاص هستیم.

وی میزان زمین اختصاص یافته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در حال حاضر 15 هکتار عنوان کرد و گفت:  برنامه ریزی برای احداث 56 پروژه این طرح در استان از طریق کارگزاری های مختلف تاکنون به انجام رسیده و در آینده نزدیک مراحل احداث این طرح ها اجرایی می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده  استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیری افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود. بهادری به بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی اشاره کرد و افزود: خرید، فروش، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است.

بهادری اظهار داشت: عواقب هرگونه اقدام در این زمینه برعهده شخص خاطی بوده و هیچ گونه وکالتی از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه