English

علی عسکری:

افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت بنیاد برکت است

معاون اجتماعی بنیاد برکت گفت: افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت بنیاد برکت است و برای استان ایلام پیش بینی 6هزار شغل در نظر گرفته شده و 2 برابر شدن این تعداد شغل از اهداف بنیاد است.

افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت بنیاد برکت است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی عسکری معاون اجتماعی بنیاد برکت در حاشیه بازدید از پایانه مرزی با بیان اینکه 300  هزار نفر اشتغال زایی توسط بنیاد برکت در نقاط مختلف کشور در سال جاری پیش بینی شده است،افزود:استان ایلام با توجه به اینکه پذیرای تعداد زیادی از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین است، بنا به دستور مقام معظم رهبری در اولویت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام برای توسعه سرمایه گذاری و زیرساخت ها قرار دارد.

وی اظهار داشت: ایجاد سایه بان، احداث مسجد و سرویس های بهداشتی، تجهیز و تکمیل زیرساخت های پایانه مسافربری برکت، ایجاد آبسردکن و تامین آب شرب سالم در این پایانه، تسهیل در تردد و توسعه مسیرهای دسترسی از جمله مصوبات این بازدید برای پایانه مرزی مهران است که اجرای آنها در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت.

معاون اجتماعی بنیاد برکت با بیان اینکه با توجه به تفاهم نامه منعقدشده با شرکت آبفای استان ایلام، بنیاد برکت آمادگی مشارکت در سرمایه گذاری کارگاه های بسته بندی آب و آبسردکن در مهران را دارد،تصریح کرد:یکی دیگر از برنامه های بنیاد برکت در استان ایلام احداث مدارس به جای کانکس است و تمام مدارس کانکسی استان در طول سال جاری برچیده خواهد شد.

معاون بنیاد برکت، کمک مالی درمانی به 10هزار زوج نابارور، اهدای پنج هزار ولیچر به توانجویان و طرح غربالگری سلامت کودکان ساکن در مناطق محروم و دورافتاده را از دیگر خدمات بنیاد برکت برشمرد وخاطرنشان کرد:175 واحد مسکونی طرح مسکن ملی استان و تکمیل مرکز جامع بهداشتی شهرستان مهران کلنگ زنی می شوند.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این بازدید گفت: بنیاد برکت 580 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح های اشتغال زایی، زیربنایی، محرومیت زدایی از جمله ساخت مدرسه و مسجد در استان ایلام انجام داده است.

احمد کرمی افزود:طی سفر امروز رییس بنیاد برکت به استان ایلام سه هدف کمک به تکمیل و تجیهز زیرساخت ها، محرومیت زدایی و سرمایه گذاری پیگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی