English

استاندار ایلام:

رسانه ها نسبت به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا همکاری کنند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست،گفت: رسانه ها نسبت به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا همکاری کنندو فرمانداران از ظرفیت طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی بهره گیرند.

رسانه ها نسبت به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه پیش بینی نمی شد کرونا تا این زمان طول بکشد و 15 ماه است که ما را درگیر خود نموده است،افزود:در مدیریت کرونا و روند خیزهای افزایشی و کاهشی در پیک های چهارگانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده اند.

وی با بیان اینکه دولت به منزله همه ارکان حاکمیت، قوانین و مقررات، برنامه ریزی ها و اجرای دستورالعملها و ملت شامل مردم و همکاریها، شیوه تعامل با دوران گذار کرونا و مشکلاتی که بر روی دوش تک تک افراد جامعه بود، بر دو نقطه اشتراک در مواجهه با کرونا و مدیریت میدانی آن تاکید کرد و اظهار داشت: اول اینکه همچنان هیچ دارویی برای کرونا در دنیا وجود ندارد و دوم اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکنون همواره راهگشا بوده و هست.

استاندار ایلام به وضعیت شکننده و جهش های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم اشاره و تصریح کرد: رسانه ها به آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا کمک کنند، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرارگیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

نوذری با بیان اینکه واکسیناسیون یک فرایند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن سازی جامعه است، از رسانه‌ها خواست با آگاه سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه های مختلف را به وجود آورند،گفت:برگزاری مراسمات عزا و عروسی، حضور در پارک ها و بوستان های شهری و حضور در آرامستان ها همچنان با محدودیت مواجه اند و رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل مشارکت مردم در انتخابات مسئولیم،اظهار داشت :نباید به بهانه مشارکت در انتخابات دستورالعملهای کرونایی نادیده و سلامت مردم به خطر بیفتد و تجمعات انتخاباتی، تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.

استاندار ایلام خواستار بهره گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و  طرح شهید سلیمانی در همه شهرستانها شد و از فرمانداران خواست با نظارت وحساسیت بیشتر اجرای دستورالعملها و رعایت پروتکل ها را دنبال کنند و اجازه ندهند روند کاهشی کرونا موجب سهل انگاری و بی توجهی مردم به پروتکل ها شود.

نوذری افزود: در برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم نظارت بیشتری انجام گیرد و فعالیت گروه‌های شغلی همچنان بر اساس قوانین و مقررات رنگبندی ها انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه