English

رضا اکبری:

توزیع ۱۰۰بسته معیشتی عید فطر در ایلام

مسئول گروه جهادی رهپویان عدالت و پشتیبانی کانون سجادیه مسجدالنبی ایلام،از توزیع بیش از100 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهر ایلام همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

توزیع 100بسته معیشتی عید فطر در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا اکبری مسئول گروه جهادی رهپویان عدالت و پشتیبانی کانون سجادیه مسجدالنبی ایلام،افزود: در اجرای ششمین مرحله کمک های مؤمنانه با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)،استان، همزمان با عید سعید فطر بیش از100 بسته معیشتی مایحتاج ضروری زندگی تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت بد اقتصادی حاکم در جامعه با تمام توان در راستای حمایت از افراد نیازمند پای کارهستیم،اظهار داشت: اقلام توزیع شده شامل برنج،مرغ،رب گوجه ،روغن و سایر نیازمندی های زندگی روزمره بوده است.

مسئول گروه جهادی رهپویان عدالت و پشتیبانی کانون سجادیه مسجدالنبی ایلام با اشاره به اینکه در قرآن کریم نیکی کردن و انفاق به خلق خدا بسیار تاکید شده و آثار و برکات زیادی دارد،خاطرنشان کرد:این کمک ها هم می تواند به لحاظ فکری، عقلی باشد و هم جنبه مالی داشته باشد، در واقع نفس خدمت به دیگران این است که افرادی که برای گذران زندگی نیاز به حمایت دارند، کمک شود

اکبری با بیان اینکه کمک کردن و نوع دوستی همواره مربوط به حمایت های مالی نمی شودگفت: بخشش و گذشت آدم ها نیز نوعی کمک و خدمت به خلق خدا است این نوع کمک های معنوی آثار مثبت بسیاری با خود به همراه دارند و به داشتن یک جامعه سعادتمند نیز کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد:در دستگیری از محرومان جامعه و تلاش برای رفاه حال دیگران می توان خدمات ارزنده ای ارائه کرد که تنها محدود به کمک های مالی نمی شود، بلکه کمک های معنوی از جمله آزادی زندانیان غیرعمد، کمک و مساعدت به افراد بی بضاعت جامعه و غیره شامل می شود.

اکبری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه