English

رضا اکبری خبر داد:

بیش از ۵۰ بسته گوشت گوسفندی در بین نیازمندان ایلامی توزیع شد

‌مسئول ستاد پشتیبانی کانون سجادیه مسجدالنبی(ع) شهر ایلام گفت: بیش از50 بسته گوشت گوسفندی و سایر اقلام خوراکی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان ایلامی توزیع شد.

بیش از 50 بسته گوشت گوسفندی در بین نیازمندان ایلامی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا اکبری افزود:این تعداد بسته گوشت گوسفندی و سایر اقلام خوراکی توسط کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجدالنبی و با حمایت و پشتیبانی ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان ایلام دربین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه باید همواره در دستور کار قرار گیرد که در این راستا حضور مردم و خیران اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: مسجد النبی شهر ایلام با تشکیل گروهی از جوانان انقلابی و مؤمن تلاش می کند با جمع آوری کمک های مردمی به کمک نیازمندان بشتابد.

‌مسئول ستاد پشتیبانی کانون سجادیه مسجدالنبی(ع) شهر ایلام تصریح کرد:با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته، اقشار زیادی با ازدست دادن فرصت شغلی خسارت دیدند و از این رو طرح کمک‌های مومنانه  می تواند التیامی بر دردهای آنان باشد و برخی از مشکلات آنان را برطرف کند.

اکبری  با بیان اینکه حس نوعدوستی در بین ایلامیان به فرهنگ عمومی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مسجد النبی شهرایلام تلاش می کند با جمع آوری کمک های مردمی به کمک نیازمندان بشتابد که تاکنون 5 مرحله بسته های خوراکی در بین نیازمندان توزیع کرده و هم اکنون نیز آماده دریافت کمک های مومنانه برای اقشار نیازمند است.

‌مسئول ستاد پشتیبانی کانون سجادیه مسجدالنبی(ع) شهرایلام خاطرنشان کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه، کمک های جمع آوری شده در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

اکبری افزود:مسجد النبی شهر ایلام در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، برنامه های مدونی برای جمع آوری کمک های مومنانه  در دستور کار قرار داده که با برنامه ریزی های انجام شده در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 4 مرحله با کمک و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیرین در بین نیازمندان توزیع شده است،اظهار داشت:با توجه به وضعیت موجود جامعه،نیازمندان به شدت تحت فشار اقتصادی هستند و نیاز مبرم به کمک دارند، انتظار میرود که خیرین و نیکوکاران با کمک های مؤمنانه خود گره ای از مشکلات نیازمندان برطرف کنند و برگ زرینی دیگر به افتخارات خود اضافه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه