English

رضا اکبری خبر داد:

توزیع بیش از ۹۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه

مدیر گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری مسجدالنبی(ص) شهر ایلام از توزیع 90 بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش مواسات ،همدلی و کمک های مومنانه خبر داد

توزیع بیش از 90 بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا اکبری افزود: در مرحله دوم نهضت کمک‌های مومنانه ۹۰ بسته کمک معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد النبی با حمایت و پشتیبانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) توزیع شد.

وی با بیان اینکه اطعام و ایثار و از خود گذشتگی، نوع دوستی و توجه به وضعیت اقتصادی دیگران از شاخصه های اصلی یک مسلمان است که مردم نوع دوست استان ایلام به این موضوع توجه ویژه ای دارند، اظهار داشت: مردم استان ایلام در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا با کمک های مومنانه خود برگ زرینی به افتخارات خود در زمینه کمک به نیازمندان افزودند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی نه تنها شهر خود را ترک نکردند بلکه مهاجر پذیر هم بودند و امروزه در نوع دوستی و کمک به نیازمندان از همدیگر سبقت می گیرند، تصریح کرد: خیران و مردم نوع دوست استان مشارکت بسیار خوبی در اجرای این رزمایش از خود نشان دادند و به حقیقت این رزمایش تجلی گر مهربانی، ایمان، همدلی و وحدت مردم این استان است.

مدیر گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری مسجدالنبی(ص) شهر از توزیع 190 بسته معیشتی در مرحله اول و دوم کمک های مومنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: ممکن است این بسته‌ها چندان ارزش اقتصادی نداشته باشند ولی دارای ارزش معنوی هستند و مهم این است که مردم فراموش نشوند و همه در کنار هم باشیم.

اکبری با بیان اینکه درشرایط سخت کرونایی که بنا به توصیه کارشناسان بهداشت و درمان وستاد استانی کرونا در خانه ماندن راهکار اصلی برای دوری از ویروس است اما همدلی قرنطینه نمی‌شود و سیل مهربانی و مواسات جاری شده است،افزود: کمک‌های مؤمنانه مردم ایلام در تاریخ این دیار ماندگار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه