English

سردار القاصی مهر:

عامل تیراندازی و شرور سابقه دار ایوانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی عامل تیراندازی و شرارت در شهرستان ایوان از توابع استان ایلام و دستگیری وی در یکی از استان های همجوار توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

عامل تیراندازی و شرور سابقه دار ایوانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود:در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به خسارت در شهرستان ایوان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام شگردهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ،موفق به شناسائی عامل این تیراندازی شدند،اظهار داشت:متهم که بعد از ارتکاب جرم به یکی از استان های همجوار متواری و خود را مخفی کرده بود با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد:این شرورسوابقی همچون سرقت، درگیری، تیرانداری و حمل سلاح را در پرونده خود داشت که پلیس با دستگیری این متهم به شرارت های وی پایان داد.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،گفت:پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به افراد شروری که قصد بر هم زدن امنیت شهروندان را دارند نخواهد داد و با هرگونه اقدامی که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازد با قاطعیت و بدن اغماض برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه