English

سردار القاصی مهر:

قاتل فراری در شهرستان ملکشاهی ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی شهرستان ملکشاهی قاتل زن 40 ساله دستگیر شد.

قاتل فراری در شهرستان ملکشاهی ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در تاریخ 22 فرروردین ماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان ملکشاهی بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی های اولیه  مشخص شد، جوانی 24 ساله با استفاده از سلاح شکاری یک زن 40 ساله را به قتل رسانیده و 2 نفر دیگر را مجروح کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و کارکنان انتظامی شهرستان ملکشاهی با انجام اقدامات فنی و بکارگیری منابع پس چند روز تلاش بی وقفه مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از کوههای اطراف شهرستان ملکشاهی پیدا کردند.

سردار القاصی مهر خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی ، این فرد قاتل در ساعات اولیه بامداد امروز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه قدری تحمل، تدبیر و گذشت، امکان پیشگیری از بروز این گونه حوادث تلخ و غیرقابل جبران را میسر می کند، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی