English

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

شناسایی بیش از یکهزار هکتار بافت فرسوده در ۱۴ شهر ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:بیش از یکهزارو و 160 هکتار بافت فرسوده در شهرهای ایلام، آبدانان، ایوان، دره شهر، ارکواز ملکشاهی، سرابله، مهران، دهلران، چوار، زرنه، لومار، دلگشا، آسمان آباد، بدره شناسایی شده است.

شناسایی بیش از یکهزار هکتار بافت فرسوده در 14 شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از نوسازی 198 واحد مسکونی استان ایلام با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته خبر داد.

وی اظهار داشت: با هدف نوسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی، تعداد 198 واحد ساختمانی با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشت در استان ایلام در قالب 58 پروژه احداث شد.

وی به مبلغ تسهیلات پرداختی سال 99 اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع بالغ بر  79 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت باز آفرینی شهری ایران تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: در سال جاری نیز تاکنون 7 واحد ساختمانی در قالب 2 پروژه احداث گردیده و با استقبال مردم ساکن در محلهای قدیمی و فرسوده قطعاً این روند با نوسازی تعداد واحدهای بیشتری ادامه خواهد یافت.

بهادری خاطرنشان کرد: ساکنین بافت های فرسوده استان می توانند از این ظرفیت برای بازسازی واحدهای فرسوده خود اقدام نمایند و در این زمینه در حال حاضر محدودیتی جهت معرفی از طرف این اداره کل وجود ندارد.

شهر ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه