English

به همت بهداری نیروی زمینی سپاه ؛

دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان شهدای دهلران مستقر شد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اسقرار دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان شهدای دهلران خبر داد و گفت:با توجه به شرایط حاد کرونایی و پیک چهارم این بیماری و تلاش های سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اقدامات مقابله ای در دستور کار قرار گرفت.

دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان شهدای دهلران مستقر شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: با درخواست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و پیگیری های بعمل آمده از طریق بهداری نیروی زمینی سپاه یک دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان شهدای دهلران مستقر شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:این دستگاه بصورت 24 ساعته و رایگان به مردم شریف و ایثارگر دهلران که حق بزرگی بر گردن نظام دارند، خدمات ارائه خدمات می نماید.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد:ضروری است تا نمایندگان و مسئولان در راستای استقرار سی تی اسکن ثابت در این شهرستان پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی به ظرفیت های ایجاد شده برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: مرکز بستری در مرکز استان دوباره فعال شده و نقاهتگاه های واقع در شهرستان های چرداول، دره شهر، مهران و آبدانان هم در راستای کمک به مجموعه کادر درمان آماده پذیرش بیماران هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: تعداد 100عدد کپسول و 20 دستگاه اکسیژن ساز به ظرفیت شهرستان ها برای قرنطینه بیماران در منزل تحویل سپاه های نواحی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه