English

سردار شاکرمی:

مستمری ایثارگران معسر طرح ۱۵ رمضان در ایلام بزودی برقرار می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از برقراری مستمری ایثارگران معسر طرح 15 رمضان در ایلام خبر داد.

مستمری ایثارگران معسر طرح ۱۵ رمضان در ایلام بزودی برقرار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام افزود:با تلاش و پیگیری های معاونت سرمایه انسانی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) تعداد ۵۵۰ فقره پرونده ایثارگران و بسیجیان معسر طرح ۱۵ رمضان با سابقه بیش از6 ماه سابقه حضور در جبهه با حضور کارشناسان سازمان بسیج مستضعفین کل کشور بررسی شد و در آینده نزدیک مستمری ماهیانه آنان برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران در ماه های آینده تعداد بیشتری از این پرونده ها مورد بررسی قرار می گیرد،اظهار داشت:تاکنون تعداد زیادی پرونده ایثارگران و بسیجیان معسر طرح ۱۵ رمضان با سابقه بیش از ۶ ماه سابقه حضور در جبهه با حضور کارشناسان سازمان بسیج مستضعفین کل کشور در ایلام بررسی شده است.

سردار شاکرمی به طرح ۱۵ رمضان اشاره و تصریح کرد:بسیجیانی که دارای سابقه بیش از ۶ ماه حضور در جبهه و فاقد هرگونه درآمد و حقوق ثابت باشند،در طرح ۱۵ رمضان مورد بررسی قرار می گیرند و تاکنون برای بیش از دو هزارو 700 نفر از این عزیزان ایثارگر مستمری ماهیانه برقرار شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در رابطه با پرونده های ایثارگری بسیجیان،خاطرنشان کرد:عزیزان ایثارگری که دارای پنج درصد جانبازی باشند به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه