English

در راستای تحقق نامگذاری سال جهش تولید:

۳۳ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بدره گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازدار شدن 33 ‌صنایع مختلف در شهرستان بدره خبر داد.

33 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بدره گازدار شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، عباس شمس اللهی افزود: شرکت گاز استان ایلام به منظور تحقق نامگذاری سال گذشته، برنامه های مدونی برای گازرسانی به مراکز صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار داد تا بتواند نقش خود را در تحقق شعار سال عملیاتی کند بطوریکه از مجموع 64 واحد تولیدی و صنعتی گازدار موجود در این شهرستان، بیش از 50 درصد آنها در سال 99 گازدار شده اند.

وی با بیان اینکه با اتمام گازدار شدن مناطق شهری و روستایی بدره، این شهرستان در سال 99 این شهرستان بعنوان سومین شهرستان سبز استان معرفی شد، اظهار داشت: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی بدره 100 درصد می باشد.

وی ادامه داد: در مجموع دو شهر بدره و چشمه شیرین و 25 روستای شهرستان مذکور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این مهم اولین قدم در راستای محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان ایلام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: بیش از 5 هزار و 607 مشترک گاز در شهرستان بدره وجود دارد که از این تعداد دو هزار و 105 شهری و سه هزار و 502 مشترک روستایی می باشد.

شمس اللهی با بیان اینکه 9 ایستگاه در نقاط مختلف شهری و روستای بدره می باشد، خاطرنشان کرد: در مجموع 227 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در شهرستان بدره انجام شده است که از این میزان، 60 کیلومتر در حوزه شهری و 167 کیلومتر در حوزه روستایی انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه