English

بیش از یکهزار مورد گشت پایش و بازرسی:

طرح پایش مصرف گاز در ادارات سطح استان ایلام به پایان رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال گذشته با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی این استان بیش از یکهزار و 168 مورد بازرسی و پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان ایلام انجام شده است.

طرح پایش مصرف گاز در ادارات سطح استان ایلام به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی افزود: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی سطح استان نموده است.

وی بر ضرورت صرفه جویی مشترکان خانگی و اداری در مصرف گاز تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور صرفه جویی و مدیریت انرژی، از مسئولان ادارات درخواست شده بود که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش  کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای بسیجی حوزه گاز، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار گرفت.

شمس اللهی با اشاره به اینکه در طول این دوره بازرسی ها، به آن دسته از ادارات و نهادهای که موضوع صرفه جویی در مصرف یا دمای رفاه را رعایت نکردند در مرحله اول اخطار کتبی ابلاغ گردیده است، خاطرنشان کرد: در مرحله بعد و در صورت عدم رعایت مصرف، لیست اداراتی که در مصرف گاز صرفه‌جویی نکرده اند به استانداری اعلام و در مرحله آخر برابر قوانین و مقررات مربوطه سایر اقدامات از جمله قطع گاز ادارات پر مصرف انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: خوشبختانه با اجرای این بازدید ها و پایش های مصرف گاز در طول زمستان ۹۹ گاز پایدار و مستمری در اختیار مشترکین قرار گرفت و هیچگونه قطعی جریان گاز در سطح استان وجود نداشت و صرفه جویی مورد انتظار، محقق شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه