English

‍ معروف بسطامی خبرداد:

بیش از دو هزار نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ایلام ثبت نام کردند

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از ثبت نام دوهزارو 203 نفر برای انتخابات شورا‌های روستا در ایلام خبر داد و گفت: با پایان ثبت نام انتخابات شورا‌های اسلامی روستا دوهزار و203 داوطلب در استان ثبت نام کردند.

بیش از دو هزار نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در ایلام ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج  ایلام، معروف بسطامی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام  افزود: با ثبت نام این تعداد نفر در استان نرخ مشارکت ثبت نامی ها نسبت به دور پنجم شوراهای اسلامی روستا 5.5 درصد کاهش را نشان می دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: معادل 10 درصد ثبت نامی ها  زن و  90 درصد بقیه  مرد هستند.

وی به تحصیلات داوطلبان ثبت نامی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین آمار ثبت نامی ها مربوط به دارندگان مدرک تحصیلی ابتدایی و کمترین آمار مربوط به مدراک دکتری است.

 رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی، رقابت انتخاباتی در 363 روستا برگزار می گردد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: از این تعداد، 16 روستای دارای شورای 5 نفره و 347 روستا دارای شورای سه نفره می باشند.

بسطامی با بیان اینکه واجدان شرایط رای در استان ایلام بیش از 440 هزار و 565 نفر هستند، افزود:انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری در تاریخ 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه