English

در پایان روز چهارم ثبت نام:

تاکنون ۵۸۹ نفر در شوراهای روستا در ایلام ثبت نام کرده اند

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام تعداد ۵۸۹ نفر در شوراهای روستا خبر داد و گفت : در پایان روز چهارم ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها، تعداد 589 نفر ثبت نام کردند که 91 درصد مرد و 9 درصد را زنان تشکیل می دهند.

تاکنون ۵۸۹ نفر در شوراهای روستا در ایلام ثبت نام کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، معروف بسطامی با اشاره به اینکه از نظر تحصیلات بیشترین آمار با تعداد 235 نفر مربوط به دارندگان مدارک تحصیلی ابتدایی و کمترین آمار نیز 14 نفر با مدرک کارشناسی ارشد هستند،افزود: از نظر سنی بیشترین مشارکت مربوط به سنین 36 تا 40 سال با تعداد 134 نفر و کمترین نیز بین سنین 71 تا 75 سال با تعداد 3 نفر می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه گروه شغلی آزاد با تعداد 350 نفر تا این لحظه بیشترین تعداد داوطلبان را دارا بوده اند،اظهار داشت:داوطلبانی که  دارای سابقه شورا هستند 130 نفر و مابقی یعنی  459 نفر بدون سابقه شورا هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به اینکه در این دوره رقابت انتخاباتی در 359 روستای دارای شورای سه نفره و ۱۶ روستای دارای شورای 5 نفره صورت خواهد گرفت،تصریح کرد: یکهزارو 157 کرسی اصلی و 766 کرسی علی البدل برای شورای ششم روستاهای استان پیش بینی شده است .

بسطامی با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی به داوطلبان عزیز توصیه کرد که  حتی الامکان برای ثبت نام از روشهای غیر حضوریاز جمله  اپلیکیشن ثبت نام با گوشی تلفن همراه یا رایانه استفاده کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور مطلوب داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و استقبال خوب جوانان روستایی در این انتخابات، از کلیه افراد تحصیکرده، با انگیزه و علاقه مند به عمران و آبادانی کشور و استان دعوت نمود تا داوطلب شرکت در این انتخابات شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی