English

سرهنگ همتی زاده:

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود می شود

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی مسدود می شود

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرهنگ رضا همتی زاده افزود: جاده اصلی  ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی از ساعت 11 امروز 23 فروردین ماه تا ساعت 17 روز جاری مسدود می شود.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند تا پس از بازگشایی محور باید از مسیر های جایگزین شامل جاده فرعی ایلام - سرطاف- ماربره - صالح آباد  و یا جاده ایلام - ملکشاهی - بان رحمان تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسیرهای جایگزین، کوهستانی و پرپیچ و خم  بوده و فاقد استانداردهای خاص جاده ای است  می طلبد رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند قوانین و مقررات  راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به وقوع حوادث ترافیکی می شود خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم با ماموران پلیس راه همکاری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه