English

سرهنگ همتی زاده خبر داد:

سفر به آبدانان ممنوع است / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان آبدانان در وضعیت نارنجی کرونا، سفر به این شهرستان ممنوع و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

سفر به آبدانان ممنوع است / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ رضاهمتی زاده افزود:در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و با توجه به قرار گرفتن  شهرستان آبدانان در وضعیت نارنجی  و اجرای طرح ممنوعیت تردد در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ، سفر به این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

وی از مهلت ۷۲ ساعته برای خروج خودروهای پلاک غیربومی از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی خبر داد و اظهار داشت: در صورتی که در زمان مقرر رانندگان از شهرستان آبدانان خارج نشوند به ازای هر ۲۴ ساعت حضور در این شهر  ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه  استان ایلام خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو شهرستان دهلران و آبدانان در استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند و می طلبد شهروندان با توجه به شیوع بیماری کرونا از سفر به این شهرستان ها خودداری کنند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان آبدانان با یک هزار و ۹۰۸ ابتلا از زرد به وضعیت نارنجی کرونا تغییر یافته است،گفت:۱۷ بستری جدید در مراکز درماتی استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۶۴ نفر افزایش یافت که یک مورد از آنها مربوط به آبدانان است.

دکتر محمد کریمیان با بیان اینکه ۹ مورد از بستری های جدید مربوط به دهلران، سه مورد ایوان، ۲ مورد ایلام، یک مورد دره شهر و یک مورد مربوط به چرداول است،افزود: دهلران و آبدانان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند و چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، شاهد تغییر وضعیت کل استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ ابتلا جدید کرونا در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به ۲۷ هزار و ۸۰ نفر رسیده است،تصریح کرد: مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۲۵ هزار و ۴۳۲ نفر است و در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۶۷۱ نفر افزایش یافت.

وی اظهار داشت:عدم رعایت پروتکل ها، ورود مسافران نوروزی، دورهمی ها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام عید افزایش ابتلا و بستری ها را بدنبال داشته است و در صورت ادامه شاهد پیک جدید کرونا در استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه