English

سردار شاکرمی:

وقف سنت ارزشمند، میراثی ماندگار و اقدامی خداپسندانه است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: وقف بعنوان سنت ارزشمند، میراثی ماندگار و اقدامی خداپسندانه است که نقش بزرگی در توسعه، عمران و آبادانی دارد.

وقف سنت ارزشمند، میراثی ماندگار و اقدامی خداپسندانه است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در آئین تجلیل از خیرین هلیلانی با اشاره به اینکه خیرین هلیلانی 9 هزار متر مربع متر زمین برای احداث سپاه در هلیلان وقف کرده اند،افزود: هلیلان با توجه به اینکه به تازگی به شهرستان تبدیل شده نیازمند نگاه ویژه ای است و برنامه های محرومیت زدایی سپاه در این شهرستان کماکان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خیرین هلیلانی در اقدامی خداپسندانه ۹ هزار متر زمین برای اجرای سایت اداری سپاه ناحیه هلیلان وقف کردند، اظهار داشت: وقف بعنوان سنت ارزشمند، میراثی ماندگار و اقدامی خداپسندانه است که نقش بزرگی در توسعه، عمران و آبادانی دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  خاطرنشان کرد: سپاه امیرالمومنین استان مومنانه و داوطلبانه در خدمت مردم می باشد و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود می داند و از تمام ظرفیت ها برای این کار دریغ نخواهد کرد.

سردار شاکرمی با قدردانی از اقدام خداپسندانه واقفان در اهدای ۹ هزار متر زمین برای اجرای سایت اداری سپاه هلیلان ،تصریح کرد: ثمرات این قبیل وقف ها را در آینده ای نه چندان دور در منطقه خواهیم دید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه