English

محمد نوذری خبر داد:

کلید گشایش تمام قفل های اقتصاد کشور تولید است

استاندار ایلام گفت:کلید گشایش تمام قفل های اقتصاد کشور، تولید است که تلاش می شود در استان ایلام زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود تا نامگذاری امسال مقام معظم رهبری در این دیار محقق شود.

کلید گشایش تمام قفل های اقتصاد کشور تولید است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدنوذری در نشست فوق العاده ستاد کرونای استان ایلام به تدابیر مقام معظم رهبری و نامگذاری هوشمندانه شعار سال" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که با آن روبرو هستیم تولید است و محور و اساس کار توجه به توانمندی های داخلی و استفاده از کالاهای داخلی است.

وی با بیان اینکه توجه به تولیدات داخلی و بهره گیری از این ظرفیت ها می تواند نقش موثری در توسعه کشور داشته باشد، اظهار داشت: کلید گشایش تمام قفل های اقتصادی کشور تولید است که تلاش می شود در استان این مهم محقق شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: اگر چه در سال گذشته شرایط سختی را طی کردیم، اما با تلاش و برنامه ریزی توانستیم وضعیت را تثبیت کنیم.

نوذری خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند روز گذشته روند افزایشی را هم در  آمار مثبتی ها و هم در آمار بستری ها شاهد بودیم که این مهم نیازمند برنامه ریزی و کار عملیاتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی