English

قنبر موسی نژاد خبر داد:

جشن نیکوکاری امسال در ایلام مجازی برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در ایلام مجازی برگزار می شود،گفت: نرم افزار شاد ظرفیت خوبی در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

جشن نیکوکاری امسال در ایلام مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: جشن نیکوکاری امسال نیز بخاطر شرایط کرونایی در جامعه به صورت غیر حضوری و از طریق مجازی و الکترونیک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و  زمینه سازی برای کمک به نیازمندان و هم نوعان در آستانه سال نو از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است، اظهار داشت: با توجه به استفاده اغلب دانش آموزان و خانواده های آنها از نرم افزار شاد ، این رسانه می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز و والدین آنها در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام تصریح کرد:امسال هفته احسان و نیکوکاری در آستانه سال نو ، از تاریخ 13 تا 15 اسفندماه با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش،صدا و سیما و بسیج برگزار و در این مدت به هر میزانی که از طریق مدارس، کمک جمع آوری شود این کمک ها با همکاری مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

موسی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نقش مدیران مدارس در هدایت دانش آموزان و والدین آنها در راستای کمک به هم نوعان بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است انتظار ما از مدیران این است که در 13 اسفندماه و روز جشن نیکوکاری از طریق برنامه شاد، یک ساعت را به عنوان زنگ نیکوکاری در نظر گرفته و این مهم را برای دانش آموزان تبیین نمایند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:در یکسال گذشته شرایط سخت اقتصادی و نیز بیماری کرونا که درآمد خانواده های نیازمند ایلامی را به حداق رسانده و شرایط تحصیل دانش آموزان را که به صورت مجازی برگزار می شود را سخت کرده است و بسیاری از خانواده در تأمین مایحتاج تحصیلی و زندگی فرزندانشان با مشکل مواجه هستند.

امیر مهردادی افزود: در زمینه برگزاری جشن نیکوکاری نیز آموزش و پرورش استان و قشر فرهنگی با تمام توان آماده همکاری بوده و در این زمینه فرهنگیانی که پیشقدم بوده و همکاری بیشتری در برگزاری مطلوب این جشن داشته باشند، تشویق می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه