English

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدها در گرو همکاری مردم ومسئولان و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدها در گرو همکاری مردم و مسئولان و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال مولد و مفید است، گفت: رفع تحریم یعنی فرصت دادن به دشمن ولی خنثی سازی به معنی ایجاد فرصت است.

خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدها در گرو همکاری مردم ومسئولان و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با تبریک دهه مبارک فجر، خنثی کردن تحریم‌ها را مسیری برای رفع آنها و مقابله با این اقدام غیرانسانی دانست و افزود: این اقدام به معنای نگاه به داخل و تقویت اقتصاد مقاومتی است که به رشد اقتصاد کشور منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب برای ایران اسلامی بوده که کشور را از سلطه دشمنان و سران استعمار خارج کرد، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و ملت ایران در این ایام توانست در سایه رهبری امام راحل، رژیم طاغوت و وابسته به استکبار جهانی را شکست دهد و استکبار سیزی خود را به جهانیان ثابت کند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب بزرگترین هدیه و دستاورد به ملت ایران است و همه اهداف انقلاب نیز در این سه جمله خلاصه می‌شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، آزادی خواهی، محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی، ایستادگی در مقابل ابر قدرت ها، شتاب و توسعه در علم افزایی و تولید دانش در حوزه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم طاغوتی، ستم و وابستگی را بر ملت ایران تحمیل کرده بود و ملت ایران یک دل و یک صدا با تبعیت از اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب و برای تحقق استقبال و آزادی به پا خاستند و رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دموکراسی در نظام اسلامی به بهترین شکل در حال اجراست،گفت: انتخابات در کشور ما به تمام معنا آزاد و نشانه دمکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی است، این مهم  از آثار و برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور و تصمیم سازی‌های کلان مشارکت می‌کنند و این ویژگی ارزشمند و نعمت برزگ سرمایه‌ای ارزشمند است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: هم‌اکنون انتخابات برگزار می‌شود و مردم آزادانه برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق‌های رای می‌آیند در حالیکه مجلس در زمان طاغوت به گواه تاریخ، فرمایشی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه