English

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

۴۸ روستا و یک شهر در ایلام به مناسبت دهه فجر گازدار می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 48 روستا و یک شهر وهمچنین گازرسانی به 120 مورد از صنایع و واحد های اقتصادی و تولیدی در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

48 روستا و یک شهر در ایلام به مناسبت دهه فجر گازدار می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی افزود: این مناطق شامل گازرسانی به شهر میمه  دهلران، گازرسانی به 16 روستای چوار، گازرسانی به 7 روستای سیروان ،گازرسانی به 16 روستای آبدانان ،گازرسانی به 9 روستای چرداول و همچنین گازرسانی به 120 مورد از صنایع و واحد های تولیدی و اقتصادی در سطح استان خواهد بود.

وی به گازرسانی به شهر میمه شهرستان دهلران اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهر بیش از 600 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و برای اجرای آن 170 میلیارد ریال هزینه شده است و در این شهر 37 کیلومتر خط تغذیه، 20 کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت 2500 متر مکعب در ساعت احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 16 روستای شهرستان چوار به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: این روستاها شامل انارک ، سرپیتک ، بگ بگ بان خشک ، قبله، پاچم ده هارون ،چمن صیدمحمد، سرتنگ بیجار ، ورهال چشمه رمضان، سرچم لو، ریزه وند، میرمکان ، دارتوت، پاچه انجیر، پاقلعه ، چغا  و گنجوان هستند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی این روستاها در سال جاری آغاز شده و در دهه مبارک فجر گازدار خواهند شد.

وی ادامه داد: در این مناطق 58 کیلومتر شبکه توزیع و 200 انشعاب نصب و برای گازرسانی به این روستاها 119 میلیارد ریال هزینه شده است که در این راستا 340 خانوار این منطقه محروم از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 7 روستای شهرستان سیروان در دهه‌ی فجر خبر داد و گفت: این روستاها شامل قاضی خان علیا و سفلی، دوگر، آبزار ، چم روته ، چم شیر و داربلوط می باشند که 29 کیلومتر شبکه توزیع در این مناطق انجام شده و تاکنون برای عملیات گازرسانی به این روستاها 53 میلیارد ریال هزینه شده است و 416 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شمس اللهی از گازرسانی به 16 روستای شهرستان آبدانان در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این روستاها شامل ماهوته، انجیریه و تیشه کند، آبطاف علیا، لرغه ، لرغه سفلی، مصطفایی، مولاب سفلی و علیا، چشمه شیرین رشنو، چم شالان ، گلهی، آبطاف سفلی ، تپه حمام وسطی سفلی و  گنداب هستند.

وی اظهار داشت: برای اجرای گازرسانی به روستاهای آبدانان 86 میلیارد ریال هزینه شده است و 882 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و همچنین 72 کیلومتر شبکه توزیع و 567 انشعاب نصب گردیده است.

وی از گازرسانی به 9 روستای شهرستان چرداول خبر داد و تصریح کرد: این روستاها شامل باریکه فرخینه وند، تنگ زرد فرخینه وند،چم بور فرخینه وند، سرگل فرخینه وند، پشته کبود، پلکیل، چغا شفیع ، زیچ و مله شیرخان هستند.

وی اظهار داشت: در شهرستان چرداول بیش از 134 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و برای اجرای گازرسانی در این روستاها 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه و 23 کیلومتر شبکه توزیع در این مناطق انجام گردیده است.

وی از گازرسانی به 120 مورد از صنایع و واحد های اقتصادی استان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این تعداد صنایع بیش از 46 میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده و همچنین 8 کیلومتر خط تغذیه و 32 کیلومتر شبکه توزیع و 100 انشعاب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر گازرسانی به یک شهر با 600 خانوار و 48 روستا با 1712 خانوار که در مجموع به 2281  خانوار شهری و روستایی و 120 مورد صنایع استان انجام می شود که در مجموع برای آنها 504 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: امسال در مجموع برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان، 45 کیلومتر خط تغذیه و 234 کیلومتر شبکه توزیع و 867 انشعاب نصب گردیده است.

شمس اللهی همچنین از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی به 4 روستای شهرستان ملکشاهی با 120 خانوار و اعتبار 15 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه