English

قاسم سلیمانی دشتکی اعلام کرد:

با تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز، کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود

استاندار ایلام به تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز در منطقه اشاره کرد و گفت : با تشکیل این انجمن، کمک به ساخت مسکن محرومین در استان هدفمند می شود.

با تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز، کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدارمدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن و حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) در ساخت مسکن محرومین استان تلاش قابل توجهی انجام داده است ،افزود: ظرف چند سال گذشته اقدامات کم‌نظیری در راستای ساخت مسکن محرومان در استان شروع شده است که تا پایان دولت به سرانجام خواهد رسید.

وی در ادامه به سفر روسای  سازمان برنامه و بودجه  و  بنیاد مسکن کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) به استان اشاره کرد و اظهار داشت: در جریان این سفر و بر اساس هدف گذاری انجام شده، مقرر شد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

استاندار ایلام  در ادامه خواستار مشارکت بیشتر خیرین در ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه شد و خاطرنشان کرد: انتظار میرود با شکل گیری این انجمن، شاهد حضور بیشتر افراد خیر و نیکوکار در ساخت مسکن محرومان استان باشیم.

همچنین خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: در صورت تامین زمین ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در شهر ایلام ساخته می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی