English

قاسم سلیمانی دشتکی اعلام کرد:

ایلام؛ یکی از موفق ترین استان های کشور در کنترل بیماری کرونا است

استاندار ایلام گفت: بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا، بررسی ها نشان داد که ایلام یکی از موفق ترین استان های کشور در کنترل بیماری کرونا بوده است.

ایلام؛ یکی از موفق ترین استان های کشور در کنترل بیماری کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از تقدیر ز از عملکرد خوب ستاد استانی کرونا در ایلام خبر داد و افزود: همراهی خوب مردم با ستاد کرونا نتیجه بخش بوده است و مردم تا ریشه کنی کرونا به همکاری خود ادامه خواهند داد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا از همه عوامل دست اندرکار در ستاد استانی کرونا قدردانی کرد و اظهار داشت: واقعیت این است که همراهی خوب مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی در ایجاد وضعیت موجود بیشترین تاثیر را داشته است و این نشان می دهد که ما راه غلبه بر کرونا را یافته ایم.

استاندار ایلام در ادامه همراهی مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال کرونا را مهمترین عامل کنترل این بیماری عنوان کرد و اظهار داشت: البته ایجاد این آرامش نسبی نباید ما را گول بزند بلکه کوچکترین غفلت ما را دوباره به روزهای بحرانی کرونا بازخواهد گرداند، بنابراین بر اجرای کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بطور جدی تاکید می شود.

سلیمانی دشتکی به آمار امروز کرونا در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز هیچ مورد فوتی در استان نداریم و تنها ۹ نفر ابتلا به کرونا داشته ایم که  خبر خوشحال کنند و امیدوار کننده برای همه ما است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه