English

فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد:

اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 48 نفر از اراذل و اوباش و کشف ۳۰ قبضه سلاح گرم و یک هزار و ۲۷۲ فشنگ جنگی خبر داد و گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۹۲ سارق نیز دستگیر و ۱۱۱ فقره سرقت کشف شده است.

اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مطالبه به حق شهروندان است، افزود: پلیس با هر گونه ناهنجاری در جامعه که امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت لازمه زندگی و توسعه هر جامعه ای است، اظهار داشت: حافظان امنیت مردم در انتظامی استان در طول یک هفته گذشته موفق به کشف ۳۰ قبضه سلاح گرم، یک هزار و ۲۷۲ فشنگ جنگی و دستگیری 48نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با تلاش مجاهدانه و اقدامات اطلاعاتی موثر و به موقع کارکنان انتظامی استان در این مدت نیز ۹۲ سارق در سطح استان دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی به ۱۱۱ فقره انواع سرقت معترف شدند.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در ادامه ماموریت های خود و با به اجرا گذاشتن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، کشف ۷ کیلو و ۹۶۵ گرم مواد مخدر و ۲۶۶ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند،اظهارداشت: طرح های پاک سازی مناطق جرم خیز و آلوده به صورت مستمر برای تامین امنیت و آرامش شهروندان در دستور کار نیروی انتظامی استان است.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می طلبد هم استانی های عزیز، پلیس را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی 110 در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

ر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی