English

علی محمد عزیزی اعلام کرد:

نماینده ولی فقیه در استان منشأ خیر و برکت است

بازرس مجمع عالی کارگران جموری اسلامی ایران و رئیس مجمع کارگران استان ایلام گفت: وجود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای مردمان این دیار منشأ خیر و برکت است.

نماینده ولی فقیه در استان منشأ خیر و برکت است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، علی محمد عزیزی افزود:بدون تردید اقتدار و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه فداکاری های شهداء، ایثارگران و زحمت و خدمات صادقانه و مخلصانه تلاشگرانی است که خالصانه و متعهدانه خود را وقف اعتلای اهداف متعالی آن نموده و در این مسیر روشن از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده اند.

وی اظهار داشت: برگزاری مؤثر و مستمر جلسات با ادارات، سازمان ها و ارگانهای مختلف، ایجاد هماهنگی میان دستگاه های استانی، پیگیری مجدانه در  برقراری نظم و عدالت، مدیریت صحیح  که منجر به جلوگیری از سوء استفاده معاندین دشمنان قسم خورده نظام و کشور می گردد، قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: همچنین دغدغه اساسی و همیشگی شما در بررسی مسائل و مشکلات مردم،فقر ستیزی ، مبارزه با ظلم و فساد و گوش فرا دادن به درد ودل های جوانان بخصوص فارغ التحصیلان بیکار و از همه مهمتر از نگاه ویژه و ساده زیستی شما که نمونه و سیره امامان و پیشوایان ما بوده، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی