English

ایناس آراسته نژاد اعلام کرد:

تیم قشقاوی مهمان ایلام نشد/ به فدراسیون فوتبال شکایت می کنیم

سرمربی فوتبال بانوان پالایش گاز ازعدم حضور تیم فوتبال قشقاوی شیراز برای مصاف با تیم فوتبال بانوان ایلام خبر داد و گفت: تیم فوتبال قشقاوی شیراز مصدومیت بازیکنان و مشکلات مالی را برای عدم حضور در ایلام عنوان کرده است.

تیم قشقاوی مهمان ایلام نشد/ به فدراسیون فوتبال شکایت می کنیم

ایناس آراسته نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با اشاره به اینکه این باشگاه بدلیل عدم حضور تیم قشقاوی شیراز به فدراسیون فوتبال شکایت می کند، افزود: فدراسیون فوتبال برای تیم های شرکت کننده از اول بایستی قانون مدونی مبنی بر رعایت آئین نامه بازی طراحی کنند که باشگاهها با این گونه مواردی ، آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه دیدار این تیم و قشقایی شیراز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر لغو شده است،اظهار داشت: در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان، تیم پالایش گاز میزبان تیم قشقایی شیراز بود که این تیم روز گذشته از انجام این دیدار انصراف داد و این رقابت لغو شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با توجه به جایگاه تیم پالایش گازایلام در جدول رده بندی، انصراف تیم قشقایی به سود ما نیست و باشگاه پالایش گاز نسبت به لغو این دیداراعتراض کرده است،تصریح کرد:هفته گذشته وچان کردستان به تیم قشقاوی شیراز 6 گل زده است و اگر این تیم در ایلام حضور پیدا می کرد به یقین 7 گل به این تیم می زدیم و این چنین تفاضل گل ایلام در جدول بهتر می شد.

آراسته نژاد به حساسیت جدول در نیم فصل اشاره و خاطرنشان کرد: از طریق باشگاه به فدراسیون فوتبال اعتراض داده می شود تا حقی از هیچ باشگاهی ضایع نشود.

وی اظهار داشت: در مجموع عزم خود را جزم کرده ایم که در مدت استراحت نیم فصل با تمرینات دو شیفته صبح و عصر بازیکنان را برای اولین بازی نیم فصل مهمان وچان کردستان برای برد آماده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه