English

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور:

برد شیرین تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در مقابل سارگل بوشهر/سارگل بوشهر صفر پالایش گاز ایلام ۲

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در خانه حریف خوب درخشیدند و با دو گل در دقیقه 20 و 60 سارگل بوشهر را شکست دادند.

برد شیرین تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در مقابل سارگل بوشهر/سارگل بوشهر صفر پالایش گاز ایلام 2

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم بانوان پالایش گاز ایلام که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مهمان تیم بانوان سارگل این شهر بود، ۲ بر صفر میزبان خود را شکست داد.

گل های این دیدار توسط بازیکنان عاطفه ایمانی و فاطمه پسندیده به ثمر رسیدند تا تیم پالایش گاز ایلام بتواند با این پیروزی ۳ امتیاز دیگر را از این بازی خارج از خانه به دست آورد.

تیم پالایش گاز ایلام هم اکنون ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت دارای ۶ امتیاز و در رده چهارم از گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام  در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج ایلام گفت: با توجه به اینکه آب و هوای بوشهر با ایلام متفاوت بود و بازیکنان حریف هم تلاش زیادی کردند ولی خوشبختانه بازیکنان ما در بازی خوب ظاهر شدند و دو گل برای دیارمان ایلام به ارمغان آوردند.

ایناس آراسته نژاد افزود: هرچه بیشتر مسابقه برگزار شود تیم فوتبال بانوان ایلام هماهنگ تر می شوند و ما نتایج مطلوبتری کسب خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اولین گل این بازی توسط عاطفه ایمانی در دقیقه 20 به تیم حریف زده شد و گل دوم نیز توسط فاطمه پسندیده در دقیقه 60 زده شده و در مجموع، نتیجه این بازی دو بر صفر به نفع تیم ایلام به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام اظهار داشت: هفته آینده تیم بانوان پالایش گاز ایلام میزبان قشقاوی شیراز هستند و با توجه به شرایط فنی تیم انتظار می رود با اقتدار امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه